2.8.2013

Kirppislöytö

Käytiin eilen koko porukan voimin kirppiksellä ja mitäs minä sieltä löysinkään! (Okei, löytyi sieltä muutakin. Muun muassa miehelle t-paita ja tytölle hameita.)

Olen jo tovin yrittänyt etsiä sopivan kokoista juhlavampaa kirjekuorilaukkua tai vastaavaa, johon mahtuisivat tarvittavat tavarat. Omistan yhden ihanan juhlalaukun, joka menee häissä ja muissa sellaisissa juhlissa, joihin ei tarvitse kuljettaa mukanaan esim. henkkareita, jonka virkaa minulla toimittaa passi. Laukku on kuitenkin niin pieni, että sinne ei se passi mahdu, joten baaritteluihin sitä on turha edes kuvitella.

Nyt sitten bongasin eräästä kirppispöydästä parikin erilaista pikkulaukkua, joista toinen lähti mukaan!


Ketjuolkain on irrotettavissa tai sen voi laittaa laukun sisälle piiloon, minkä todennäköisesti teenkin, koska jotenkin en osaa käyttää laukkuja, joissa on pitkä olkahihna. Ja mielestäni tälläinen laukku toimii paljon paremmin kädessä kannettuna. Aika kiva, eikös vain? :) Hintaa tällä oli vitosen verran, eli aika "kallis" livekirppikselle, mutta mielelläni maksan sen vitosen käytetystäkin laukusta, kun löydän mieleiseni. Olen kuitenkin hirveän kranttu laukkujen suhteen. Pieni jälki tuossa läpässä on, mutta se ei minua niin paljoa haittaa.

Huomenna grillipaardeillaan ja voisin jopa kuvauttaa outfitin ja muun lookin ennen lähtöä! ;)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti